Silnik z hamulcem, moc=0,12 kW, prędkość=1500 obr
Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530),
Czujnik temperatury=3 x termistory PTC, stopień ochrony: IP55, hamulec=4 Nm 230 V z prostownikiem.
Pozycja skrzynki zaciskowej=górna (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=9 x 20 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów.
Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami! Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=0,12 kW, prędkość=1000 obr
Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=4 Nm 230V z prostownikiem.
Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=11 x 23 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=0,37 kW, prędkość=1000 obr
Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=8 Nm 230V z prostownikiem.
Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=19 x 40 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=0,37 kW, prędkość=1000 obr
Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=8 Nm 230V z prostownikiem.
Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=19 x 40 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=1,1 kW, prędkość=1500 obr
Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=16 Nm 230V z prostownikiem.
Pozycja skrzynki zaciskowej=górna (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=24 x 50 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=0,75 kW, prędkość=1000 obr
Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=16 Nm 230V z prostownikiem.
Pozycja skrzynki zaciskowej=górna (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=24 x 50 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Waga: 14,4 kg
Silnik z hamulcem, moc=1,1 kW, prędkość=1000 obr
Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=23 Nm 230 V z prostownikiem.
Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=24 x 50 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=1,1 kW, prędkość=1000 obr
Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=23 Nm 230 V z prostownikiem.
Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=24 x 50 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=1,5 kW, prędkość=1000 obr
Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=32 Nm 230 V z prostownikiem.
Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=28 x 60 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=4 kW, prędkość=1500 obr
Napięcie=3 x 400/690 V-50 Hz, 3 x 460/795 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=60 Nm 400 V z prostownikiem.
Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=28 x 60 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=4 kW, prędkość=1500 obr
Napięcie=3 x 400/690 V-50 Hz, 3 x 460/795 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=60 Nm 400 V z prostownikiem.
Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=28 x 60 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=3,0 kW, prędkość=1000 obr
Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=60 Nm 230V z prostownikiem.
Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=38 x 80 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=5,5 kW, prędkość=1500 obr
Napięcie=3 x 400/690 V-50 Hz, 3 x 460/795 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=70 Nm, 400 V z prostownikiem.
Pozycja skrzynki zaciskowej=górna (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=38 x 80 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Moc znamionowa dotyczy pracy ciągłej przy częstotliwości
50 Hz, temperaturze zewnętrznej 40°C i wysokości instalacji do 1000 m nad poziomem morza.
Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami! Zastrzega się prawo do zmian technicznych.
Silnik z hamulcem, moc=7,5 kW, prędkość=1500 obr
Napięcie=3 x 400/690 V-50 Hz, 3 x 460/795 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,
Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=100 Nm 400 V z prostownikiem.
Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=38 x 80 mm,
Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.
Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.
Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec
lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.
Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!Zastrzega się prawo do zmian technicznych.