Proszę przejść do głównej treści Przejdź do wyszukiwania Proszę przejść do głównej nawigacji
Proszę przejść do strony głównej

Silnik hamulca BMS 56P-0,12 kW-4pol-B14

Informacje o produkcie "Silnik hamulca BMS 56P-0,12 kW-4pol-B14"

Silnik z hamulcem, moc=0,12 kW, prędkość=1500 obr

Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530),

Czujnik temperatury=3 x termistory PTC, stopień ochrony: IP55, hamulec=4 Nm 230 V z prostownikiem.

Pozycja skrzynki zaciskowej=górna (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=9 x 20 mm,

Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.

Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.

Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec

lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.

Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów.

Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami! Zastrzega się prawo do zmian technicznych.

Wydajność: 0,12 kW
Prędkość: 1500 obr./min / 4-pinowe
Średnica wału: 9 mm
Projekt: B14
Klasa wydajności: IE 1
Właściwości "Silnik hamulca BMS 56P-0,12 kW-4pol-B14"
Wydajność: 0,12 kW
Prędkość: 1500 obr./min / 4-pinowe
Średnica wału: 9 mm
Projekt: B14
Klasa wydajności: IE 1

Akcesoria

Przemiennik częstotliwości LS 004M100
Przetwornica częstotliwości, 0.4 kW, 230V, 2.4A, IP20, zintegrowany filtr EMC - Filtr EMC C2 - Potencjometr do regulacji prędkości - Montaż na płycie montażowej lub szynie DIN - Możliwość montażu obok siebie (odległość między przemiennikami 2 mm) - Proste podłączenie przez port RJ45 - Standardowe IO: 3x DI, 1x DO, 1x AI (0-10V), 1x AO (0-10V) - Czoper hamowania dla wersji 1. 5kW, 2 2kW - Przeciążalność 150 % przez 1 min.5kW i 2,2kW - Zdolność przeciążeniowa 150% przez 1 min - Programowanie za pomocą oprogramowania operacyjnego DriveView9 przez złącze RJ45 na M100 (tylko wersja Advanced! Wersja standardowa nie posiada interfejsu RJ45! Proszę wybrać wersję) Wyciąg z funkcji specjalnych: - Hamowanie prądem stałym - Tryb Jog - Tryb 3-przewodowy - Tryb Dwell - Kompensacja poślizgu - Sterowanie PID - Tryb oszczędzania energii - Wyszukiwanie prędkości - Automatyczny restart przetwornica częstotliwości 0,4 kW dla silnika trójfazowego 0,37 kW!

Od 569,38 zł*
Zwalniacz ręczny dla silników hamulcowych
Zwalniacz ręczny do mechanicznego odblokowywania hamulca Montowany na silniku lub hamulcu. Tylko w połączeniu z silnikiem hamulca JS. Nie można zamówić osobno! Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami! Zastrzega się prawo do zmian technicznych.

147,05 zł*