Proszę przejść do głównej treści Przejdź do wyszukiwania Proszę przejść do głównej nawigacji
Proszę przejść do strony głównej

Silnik hamulca BMS 132M1-7,5 kW-4pol-B3

Informacje o produkcie "Silnik hamulca BMS 132M1-7,5 kW-4pol-B3"

Silnik z hamulcem, moc=7,5 kW, prędkość=1500 obr

Napięcie=3 x 400/690 V-50 Hz, 3 x 460/795 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,

Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=100 Nm 400 V z prostownikiem.

Położenie skrzynki zaciskowej=góra (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=38 x 80 mm,

Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.

Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.

Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec

lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.

Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!

Zastrzega się prawo do zmian technicznych.

Wydajność: 7,5 kW
Prędkość: 1500 obr./min / 4-pinowe
Średnica wału: 38 mm
Projekt: B3
Klasa wydajności: IE 1
Właściwości "Silnik hamulca BMS 132M1-7,5 kW-4pol-B3"
Wydajność: 7,5 kW
Prędkość: 1500 obr./min / 4-pinowe
Średnica wału: 38 mm
Projekt: B3
Klasa wydajności: IE 1

Akcesoria

Wyzwalacz termistorowy PTC
Urządzenie wyzwalające termistor PTC, ochrona silnika, ocena PTC Napięcie robocze:AC 220V Dopuszczalna tolerancja napięcia:±20% Częstotliwość:50~60Hz Moc pobierana przez urządzenie:<0.8VA Dopuszczalna temperatura otoczenia:-30~70℃ Prąd znamionowy przełącznika:7A Rezystancja robocza:3KΩ (1±10%) Rezystancja przywracania : 1500 ~ 1800Ω Waga: 0,2 kg

200,60 zł*
Zwalniacz ręczny dla silników hamulcowych
Zwalniacz ręczny do mechanicznego odblokowywania hamulca Montowany na silniku lub hamulcu. Tylko w połączeniu z silnikiem hamulca JS. Nie można zamówić osobno! Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami! Zastrzega się prawo do zmian technicznych.

147,05 zł*
Taśma grzewcza 100-132
Taśma grzewcza do grzałki postojowej do silników elektrycznych o rozmiarze 100-112-132 Grzałka postojowa służy do zapobiegania tworzeniu się wilgoci kondensacyjnej podczas przerw w pracy.

596,34 zł*
Przetwornica częstotliwości LS 0075-iS7-4-SPFD
Przetwornica częstotliwości iS7 - wszechstronne rozwiązanie 7,5 kW, 3x400 V, 16 A, rezystor hamowania, filtr EMC, IP54, dławik obwodu pośredniego (dławik DC), z panelem sterowania. stały moment obrotowy / zmienny moment obrotowy dla normalnego obciążenia i pracy w ciężkich warunkach● Sterowanie V/f i V/f PG, bezczujnikowe sterowanie wektorowe, sterowanie wektorowe z wyborem czujnika● Szybki procesor DSP 150 MIPS● Doskonała wydajność i zaawansowane funkcje: Sterowanie Droop (sterowanie momentem obrotowym) Zabezpieczenie KEB (buforowanie energii kinetycznej: Przechowywanie energii kinetycznej) Zabezpieczenie Ride Through (Opóźnienie wyłączenia pod napięciem) Zabezpieczenie wyłączenia pod obciążeniem Funkcja PMSM (silnik synchroniczny z magnesami trwałymi) Sterowanie wektorowe bez sprzężenia zwrotnego Funkcja Power Braking & Flux Braking (hamowanie mocą i strumieniem) Automatyczna regulacja: Autotuning parametrów statycznych silnika łatwa obsługa: Tryb prostego startu, grupa użytkowników i makr, wielofunkcyjny panel sterowania● Bezczujnikowe sterowanie i ustawianie parametrów drugiego silnika● Dostępne: IP54/UL typ ochrony 12 opcjonalnie (0.75~22kW[1~30hp]) *● Zintegrowana komunikacja RS485 (LS Bus / Modbus RTU)● Zintegrowany tranzystor do dynamicznego hamowania (0.75~22kW[1~30hp])● Zintegrowany filtr EMC i dławik DC opcjonalnie: Filtr EMC (0,75~22kW[1~30hp]) / dławik DC (0.75~160kW[1~215hp])● Szeroki, graficzny panel sterowania LCD (6 różnych języków)● Opcjonalna karta rozszerzeń PLC PLC (programowalna karta sterowania logicznego): Platforma Master-K (maks. 14 wejść i maks. 7 wyjść)● Karta rozszerzeń wejść/wyjść (opcjonalna): maks. 11 wejść i maks. 6 wyjść● Opcjonalna komunikacja: Profibus-DP, DeviceNet, Modbus TCP, Rnet, LonWorks, CANopen, EtherNet/IP *● Oprogramowanie (Drive View) do monitorowania i parametryzacji na komputerze PC

4 791,66 zł*
Cewka hamulcowa-24V-DC
Cewka hamulcowa 24V/DC, do wymiany. Dostępna jako opcja dla silników z serii BMS. tylko za dopłatą - niedostępna osobno! Zdjęcie przedstawia odbiegające wyposażenie dodatkowe "zwolnienie ręczne" ! Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami! Zastrzega się prawo do zmian technicznych.

300,13 zł*