Proszę przejść do głównej treści Przejdź do wyszukiwania Proszę przejść do głównej nawigacji
Proszę przejść do strony głównej

Silnik hamulca BMS 100L-1,5 kW-6pol-B14

Informacje o produkcie "Silnik hamulca BMS 100L-1,5 kW-6pol-B14"

Silnik z hamulcem, moc=1,5 kW, prędkość=1000 obr

Napięcie=3 x 230/400 V-50 Hz, 3 x 265/460 V-60 Hz (± 5% zgodnie z VDE 0530), czujnik temperatury=3 x termistory PTC,

Kolor=RAL 5010 (niebieski gencjanowy), częstotliwość=50/60 Hz, stopień ochrony=IP55, hamulec=32 Nm 230 V z prostownikiem.

Pozycja skrzynki zaciskowej=górna (obrotowa), obudowa=odlew aluminiowy, klasa izolacji=F (155°C), wał=28 x 60 mm,

Łożysko kulkowe=SKF, C&U lub odpowiednik, chłodzenie=wentylator osiowy (tworzywo sztuczne), nóżki silnika=mogą być przykręcane lub odkręcane.

Silnik elektryczny nadaje się do użytku z przetwornicami częstotliwości i jest zgodny z normą IEC 60034-30:2008.

Hamulec sprężynowy hamuje silnik elektryczny po odłączeniu napięcia. W trybie pracy z falownikiem, hamulec

lub prostownik hamulca muszą być sterowane zewnętrznie. Opcjonalnie dostępna jest ręczna dźwignia zwalniająca do odblokowywania mechanicznego.

Silnik hamulca jest przystosowany do obu kierunków obrotów. Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami!

Zastrzega się prawo do zmian technicznych.

Wydajność: 1,5 kW
Prędkość: 1000 obr.min / 6-pinowe
Średnica wału: 28 mm
Projekt: B14
Klasa wydajności: IE 1
Właściwości "Silnik hamulca BMS 100L-1,5 kW-6pol-B14"
Wydajność: 1,5 kW
Prędkość: 1000 obr.min / 6-pinowe
Średnica wału: 28 mm
Projekt: B14
Klasa wydajności: IE 1

Akcesoria

Kołnierz specjalny B14-duży BG71
Specjalny kołnierz dla silników elektrycznych o rozmiarze 71 Kołnierz B14 w wersji dużej.Ø140 x 95 x 115 mm, (P x N x M)Gwint=4 x M8 Kołnierze specjalne nie pasują do silników w zmniejszonym rozmiarze! tylko dopłata przy wymianie - niedostępne pojedynczo!

99,00 zł*
Taśma grzewcza 100-132
Taśma grzewcza do grzałki postojowej do silników elektrycznych o rozmiarze 100-112-132 Grzałka postojowa służy do zapobiegania tworzeniu się wilgoci kondensacyjnej podczas przerw w pracy.

596,34 zł*
Przetwornica częstotliwości LS 0015-iS7-4-SPFD
Przetwornica częstotliwości iS7 - wszechstronne rozwiązanie 1,5 kW, 3x400V, 4A, rezystor hamowania, IP54, filtr EMC, dławik obwodu pośredniego (dławik DC), z panelem sterowania. stały moment obrotowy / zmienny moment obrotowy dla normalnego obciążenia i pracy w ciężkich warunkach● Sterowanie V/f i V/f PG, bezczujnikowe sterowanie wektorowe, sterowanie wektorowe z wyborem czujnika● Szybki procesor DSP 150 MIPS● Doskonała wydajność i zaawansowane funkcje: Sterowanie Droop (sterowanie momentem obrotowym) Zabezpieczenie KEB (buforowanie energii kinetycznej: Przechowywanie energii kinetycznej) Zabezpieczenie Ride Through (opóźnienie wyzwolenia podnapięciowego) Zabezpieczenie Under Load Trip Funkcja PMSM (silnik synchroniczny z magnesami trwałymi) Sterowanie wektorowe bez sprzężenia zwrotnego Funkcja Power Braking & Flux Braking (hamowanie mocą i strumieniem) Automatyczne dostrajanie parametrów statycznych silnika łatwa obsługa: prosty tryb uruchamiania, grupa użytkowników i makr, wielofunkcyjny panel sterowania● Bezczujnikowe sterowanie i ustawianie parametrów drugiego silnika● Dostępne: ● Stopień ochrony IP54/UL typ 12 opcjonalnie (0.75~22kW[1~30hp])● Zintegrowana komunikacja RS485 (LS Bus / Modbus RTU)● Zintegrowany tranzystor do dynamicznego hamowania (0.75~22kW[1~30hp])● Zintegrowany filtr EMC i dławik DC opcjonalnie: Filtr EMC (0,75~22kW[1~30hp]) / dławik DC (0.75~160kW[1~215hp])● Szeroki, graficzny panel sterowania LCD (6 różnych języków)● Opcjonalna karta rozszerzeń PLC PLC (programowalna karta sterowania logicznego): Platforma Master-K (maks. 14 wejść i maks. 7 wyjść)● Karta rozszerzeń wejść/wyjść (opcjonalna): maks. 11 wejść i maks. 6 wyjść● Opcjonalna komunikacja: Profibus-DP, DeviceNet, Modbus TCP, Rnet, LonWorks, CANopen, EtherNet/IP *● Oprogramowanie (Drive View) do monitorowania i parametryzacji na komputerze PC

3 083,73 zł*
Zwalniacz ręczny dla silników hamulcowych
Zwalniacz ręczny do mechanicznego odblokowywania hamulca Montowany na silniku lub hamulcu. Tylko w połączeniu z silnikiem hamulca JS. Nie można zamówić osobno! Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami! Zastrzega się prawo do zmian technicznych.

147,05 zł*
Cewka hamulcowa-24V-DC
Cewka hamulcowa 24V/DC, do wymiany. Dostępna jako opcja dla silników z serii BMS. tylko za dopłatą - niedostępna osobno! Zdjęcie przedstawia odbiegające wyposażenie dodatkowe "zwolnienie ręczne" ! Wszystkie zdjęcia produktów są niewiążącymi przykładami! Zastrzega się prawo do zmian technicznych.

300,13 zł*
Wyzwalacz termistorowy PTC
Urządzenie wyzwalające termistor PTC, ochrona silnika, ocena PTC Napięcie robocze:AC 220V Dopuszczalna tolerancja napięcia:±20% Częstotliwość:50~60Hz Moc pobierana przez urządzenie:<0.8VA Dopuszczalna temperatura otoczenia:-30~70℃ Prąd znamionowy przełącznika:7A Rezystancja robocza:3KΩ (1±10%) Rezystancja przywracania : 1500 ~ 1800Ω Waga: 0,2 kg

200,60 zł*