Proszę przejść do głównej treści Przejdź do wyszukiwania Proszę przejść do głównej nawigacji
Proszę przejść do strony głównej

Nowe przepisy dotyczące klas sprawności silników asynchronicznych

tutaj znajdą Państwo aktualne poziomy sprawności - nowe przepisy dotyczące silników elektrycznych. Wymagane specyfikacje sprawności są oczywiście dostępne w JS-Technik.

Nowa regulacja Wydajne silniki elektryczne

Napęd elektryczny jako konstrukcja specjalna

W wielu przypadkach silniki elektryczne są również wymagane jako specjalne konstrukcje o niestandardowych wymaganiach. Jesteśmy tutaj dla Państwa idealnym partnerem, ponieważ nasz wyspecjalizowany personel, w połączeniu z naszym obszernym magazynem silników i własnym montażem końcowym, umożliwia nam pokrycie szerokiego zakresu: specjalne silniki hamulcowe, silniki pił tarczowych, silniki elektryczne z przetwornicami częstotliwości, elektrobębny, specjalne wały, grzałki postojowe, specjalne napięcia lub jako silniki elektryczne z enkoderem obrotowym do regulacji wartości zadanej/rzeczywistej.

Wysokości wałów i zakresy mocy silników

Tutaj znajdą Państwo wybór silników elektrycznych w wykonaniu aluminiowym w rozmiarach 56, 63, 71, 80, 90, 100, 112 i132, o mocy 0,06 kW, 0,09 kW, 0,12 kW, 0,25 kW, 0,37 kW, 0,55 kW, 0,75 kW, 1,1 kW, 1,5 kW, 2,2 kW, 3,0 kW, 4,0 kW, 5,5 kW i 7,5 kW. W razie potrzeby możemy oczywiście dostarczyć również silniki progresywne o zmniejszonych rozmiarach. Nasze napędy są dostępne w różnych prędkościach, tj. 2-biegunowe, 4-biegunowe, 6-biegunowe i 8-biegunowe. Standardowo skrzynka zaciskowa znajduje się na górze, ale można ją zmieniać dzięki zdejmowanym nóżkom. Nasze standardowe silniki IEC są generalnie odpowiednie do stosowania z przetwornicami częstotliwości i dlatego są bezstopniowe.

Silniki progresywne

Progresywne silniki trójfazowe to silniki elektryczne o zwiększonej mocy w mniejszej obudowie. W ograniczonych środowiskach, w których zwykły silnik elektryczny nie ma wystarczająco dużo miejsca, konstrukcja progresywna jest rozsądnym rozwiązaniem. Progresywne lub wysokowydajne silniki elektryczne są również często stosowane w pompach hydraulicznych. Z przyjemnością zaoferujemy Państwu silniki progresywne na życzenie.

Tryby pracy silników trójfazowych

Napędy JS-Technik są dostępne w następujących trybach pracy: Praca ciągła S1, Praca krótkotrwała S2, Praca przerywana S3 (bez rozruchu, bez hamowania), Praca przerywana S4 (z rozruchem, bez hamowania), Praca przerywana S5 (z rozruchem, z hamowaniem), Praca ciągła S6 (z obciążeniem przerywanym), Praca nawrotna S7, Praca ciągła (ze zmienną prędkością).

Konstrukcja i skrzynki zaciskowe

Konstrukcja silników JS jest zmienna na życzenie. Stopy silnika mogą być również konwertowane dla silników AC w wersji lekkiej, tj. od 0,12 kW do 7,5 kW. Oznacza to, że silnik stopowy B3 można również przekształcić w silnik kołnierzowy B5 lub silnik stopowy/kołnierzowy/silnik B3/B5. Kolejną zaletą jest to, że napęd elektryczny można przekształcić w skrzynkę zaciskową w pozycji KK-góra, KK-lewo, KK-prawo, a nawet KK-dół.


Podłączenie elektryczne silników elektrycznych

Wszelkie prace przy stacjonarnym silniku elektrycznym mogą być wykonywane wyłącznie przez wykwalifikowany personel specjalistyczny, gdy jest on odłączony i zabezpieczony przed ponownym włączeniem. Dotyczy to również obwodów pomocniczych (np. ogrzewanie postojowe, hamulec, wentylator zewnętrzny itp.) Proszę sprawdzić, czy nie ma napięcia!

sEO=Nowa regulacja klas sprawności dla silników asynchronicznych - Kupuj silniki elektryczne taniej !