-
Produkty
-
Silniki elektryczne
- Żeliwo - Silniki elektryczne
-
Aluminiowe silniki elektryczne
- IP23 - Silniki elektryczne
- Stal nierdzewna - Silniki elektryczne
- Silniki jednofazowe
- Silniki prądu stałego
- Silniki z przełączaniem biegunów
- Silniki hamulcowe
- Silniki ATEX
- Silniki pił tarczowych
- Silniki płaskie / silniki pił
- Silniki średniego napięcia
- Przekładnie / motoreduktory
- Przetwornica częstotliwości
- Regulowane kombinacje przekładni
- Akcesoria do silników elektrycznych
- Akcesoria do motoreduktorów
- Akcesoria do przetwornic częstotliwości
- Specjalne i pozostałe zapasy
-
Silniki elektryczne
- FAQ
- Proszę się z nami skontaktować
- Nadruk
- Kalkulator online
- Pobieranie
Nowe przepisy dotyczące klas sprawności silników asynchronicznych
tutaj znajdą Państwo aktualne poziomy sprawności - nowe przepisy dotyczące silników elektrycznych. Wymagane specyfikacje sprawności są oczywiście dostępne w JS-Technik.
Napęd elektryczny jako konstrukcja specjalna
W wielu przypadkach silniki elektryczne są również wymagane jako specjalne konstrukcje o niestandardowych wymaganiach. Jesteśmy tutaj dla Państwa idealnym partnerem, ponieważ nasz wyspecjalizowany personel, w połączeniu z naszym obszernym magazynem silników i własnym montażem końcowym, umożliwia nam pokrycie szerokiego zakresu: specjalne silniki hamulcowe, silniki pił tarczowych, silniki elektryczne z przetwornicami częstotliwości, elektrobębny, specjalne wały, grzałki postojowe, specjalne napięcia lub jako silniki elektryczne z enkoderem obrotowym do regulacji wartości zadanej/rzeczywistej.
Wysokości wałów i zakresy mocy silników
Tutaj znajdą Państwo wybór silników elektrycznych w wykonaniu aluminiowym w rozmiarach 56, 63, 71, 80, 90, 100, 112 i132, o mocy 0,06 kW, 0,09 kW, 0,12 kW, 0,25 kW, 0,37 kW, 0,55 kW, 0,75 kW, 1,1 kW, 1,5 kW, 2,2 kW, 3,0 kW, 4,0 kW, 5,5 kW i 7,5 kW. W razie potrzeby możemy oczywiście dostarczyć również silniki progresywne o zmniejszonych rozmiarach. Nasze napędy są dostępne w różnych prędkościach, tj. 2-biegunowe, 4-biegunowe, 6-biegunowe i 8-biegunowe. Standardowo skrzynka zaciskowa znajduje się na górze, ale można ją zmieniać dzięki zdejmowanym nóżkom. Nasze standardowe silniki IEC są generalnie odpowiednie do stosowania z przetwornicami częstotliwości i dlatego są bezstopniowe.
Silniki progresywne
Progresywne silniki trójfazowe to silniki elektryczne o zwiększonej mocy w mniejszej obudowie. W ograniczonych środowiskach, w których zwykły silnik elektryczny nie ma wystarczająco dużo miejsca, konstrukcja progresywna jest rozsądnym rozwiązaniem. Progresywne lub wysokowydajne silniki elektryczne są również często stosowane w pompach hydraulicznych. Z przyjemnością zaoferujemy Państwu silniki progresywne na życzenie.
Tryby pracy silników trójfazowych
Napędy JS-Technik są dostępne w następujących trybach pracy: Praca ciągła S1, Praca krótkotrwała S2, Praca przerywana S3 (bez rozruchu, bez hamowania), Praca przerywana S4 (z rozruchem, bez hamowania), Praca przerywana S5 (z rozruchem, z hamowaniem), Praca ciągła S6 (z obciążeniem przerywanym), Praca nawrotna S7, Praca ciągła (ze zmienną prędkością).
Konstrukcja i skrzynki zaciskowe
Konstrukcja silników JS jest zmienna na życzenie. Stopy silnika mogą być również konwertowane dla silników AC w wersji lekkiej, tj. od 0,12 kW do 7,5 kW. Oznacza to, że silnik stopowy B3 można również przekształcić w silnik kołnierzowy B5 lub silnik stopowy/kołnierzowy/silnik B3/B5. Kolejną zaletą jest to, że napęd elektryczny można przekształcić w skrzynkę zaciskową w pozycji KK-góra, KK-lewo, KK-prawo, a nawet KK-dół.
Podłączenie elektryczne silników elektrycznych
Wszelkie prace przy stacjonarnym silniku elektrycznym mogą być wykonywane wyłącznie przez wykwalifikowany personel specjalistyczny, gdy jest on odłączony i zabezpieczony przed ponownym włączeniem. Dotyczy to również obwodów pomocniczych (np. ogrzewanie postojowe, hamulec, wentylator zewnętrzny itp.) Proszę sprawdzić, czy nie ma napięcia!
sEO=Nowa regulacja klas sprawności dla silników asynchronicznych - Kupuj silniki elektryczne taniej !