-
Produkty
- Silniki elektryczne
-
Przekładnie / motoreduktory
- Przekładnia ślimakowa z silnikiem
- Przekładnia ślimakowa bez silnika
- Motoreduktory walcowe serii M
-
Motoreduktory walcowo-stożkowe serii K
- Motoreduktory z wałem równoległym serii D
- Motoreduktory planetarne serii P/R
- Przekładnie walcowe poziome - seria H
- DC-Motoreduktory ślimakowe
- DC-Motoreduktory walcowe
- DC-Motoreduktory z wałem równoległym
- DC-Motoreduktory walcowo-stożkowe
- Stali nierdzewnej-Motoreduktory ślimakowe
- Stali nierdzewnej-Motoreduktory walcowe
- Stali nierdzewnej-Motoreduktory walcowo-stożkowe
- Przetwornica częstotliwości
- Regulowane kombinacje przekładni
- Akcesoria do silników elektrycznych
- Akcesoria do motoreduktorów
- Akcesoria do przetwornic częstotliwości
- Specjalne i pozostałe zapasy
- FAQ
- Proszę się z nami skontaktować
- Nadruk
- Kalkulator online
- Pobieranie
Motoreduktor stożkowy dla Państwa aplikacji
JS-Technik GmbH specjalizuje się w szerokich wyzwaniach w dziedzinie profesjonalnej technologii napędowej, koncentrując się na przekładniach stożkowych, silnikach elektrycznych i przetwornicach częstotliwości.
Przekładnia walcowo-stożkowa z silnikiem trójfazowym
Szeroka gama przekładni stożkowych
To tylko niewielki wybór spośród wielu możliwych kombinacji w naszym sklepie z przekładniami. Znajdą tu Państwo przekładnie o mocy 0.12kW, 0.25kW, 0.55kW, 0.75kW, 1.1kW, 1.5kW, 2.2kW, 3.0kW, 4.0kW, 5.5kW, 7.5kW, 11kW, 15kW, 18.5kW, 22kW, 37kW, 45kW, 55kW, 75kW i 90kW. Nasze przekładnie kątowe charakteryzują się specjalnymi możliwościami zastosowania. Na przykład, są one dostępne w 14 różnych rozmiarach do 165.000 Nm i są dostępne z osią równoległą lub stopniem wejściowym przekładni stożkowej. Przekładnie kątowe mają następujące opcje chłodzenia: Wodny wymiennik ciepła, powietrzny wymiennik ciepła, wężownica chłodząca lub wentylator. Dostępna jest również opcja smarowania ciśnieniowego, sprzęgło hydrauliczne lub zintegrowany hamulec między silnikiem AC a przekładnią. Oferujemy również zintegrowany hamulec bezpieczeństwa, hamulec elektromagnetyczny, tarczę skurczową lub specjalny wał o profilu wielowypustowym zgodnie z normą DIN 5480.
Motoreduktor stożkowy ze zbiornikiem wyrównawczym ciśnienia
Cechy szczególne przekładni kątowej
W tym miejscu należy podkreślić duży wał roboczy i łożyska, koła zębate wykonane z wysokiej jakości stali hartowanej oraz długą żywotność. Przekładnie są również dostępne w wersji Atex.
Motoreduktor stożkowy ze wspornikiem momentu obrotowego (płytą) na górze
Budowa motoreduktorów stożkowych
Przekładnia kątowa składa się z koła zębatego stożkowego i zębnika stożkowego. Osie są często przesunięte o 90°, możliwe są również inne kąty. Przekładnie kątowe są stosowane tam, gdzie wymagane są wysokie współczynniki redukcji, momenty obrotowe i ruchy. Zazwyczaj są one napędzane przez zębnik stożkowy i możliwe są obroty w lewo i w prawo. Przełożenie jest ilorazem liczby zębów z2 przekładni stożkowej i liczby zębów z1 zębnika stożkowego. Samoblokowanie, jak w przypadku przekładni ślimakowej, nie występuje. Przekładnie kątowe są stosowane jako przekładnie napędowe w prasach, walcowniach, w budowie obrabiarek i w automatyce. Innymi słowy, wszędzie tam, gdzie ruchy i siły są przenoszone pod kątem.
SEO=motoreduktor stożkowy do Państwa zastosowania, motoreduktor stożkowy 1.1-1.5-2.2-3-4-5.5-7.5KW